środa, 27 września 2017

Dzień 1. Zaburzenia Odżywiania - Weganizm - Walka.


Oh dawno mnie tu nie było.
Postanowiłam tu wrócić, wcześniejsze posty zostały skasowane więc zaczynam od zera.
Co u mnie? Raz jest lepiej raz gorzej ale na pewno nie jest super.

Od jakiegoś czasu jestem weganką, i od kiedy zmieniłam dietę nie mam napadów, dlatego wróciłam tu, żeby opisać swoją drogę przez walkę z zaburzeniami odżywiania, razem z weganizmem i wszystkim co się potoczy później.
Nie mam pojęcia jak długo będę na diecie wegańskiej, dziś jestem, pewnie przez najbliższe tygodnie będę. Czas pokażę. Nie liczę na tym blogu na dużą aktywność, będzie on moim " pamiętnikiem" :)
I również nie wiem jak długo będę go prowadzić.

Czas START: 27.09.2017r. 

Dzień I. 
- dieta idealna
- brak treningu
- 100% wegańsko

Postaram się dodawać posty codziennie wracając do domu, grafiki mam przygotowane na kilka dni do przodu. :) Będzie tu pojawiać się wszystko, to co akurat wpadnie mi do głowy. Może pokaże swoją duszę artysty?  A może nie, nic nie obiecuje, los lubi płatać figle!


Zostawiam Was z piosenką - Poczuj luz... :)

Do jutra. 
Lisica

2 komentarze:

  1. Ależ wspaniałe zmiany tu widzę!
    Super! Zawsze jak widzę, że ktoś zmienia coś na lepsze - muszę pogratulować.
    Dieta wegańska wielu osobom służy.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że ta dieta Ci służy :) Trzymam mocno za Ciebie kciuki i życzę wytrwałości i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń